Publikationen
Meuleners, J. S., Lindermayer, C., Traub, D., Aufleger, M., Rutkowski, A., Kosiol, T., Reith, S., Arvaneh, B., Bannert, M., Ufer, S., & Neuhaus, B. (2024). Are Digital Tools More Often Implemented in High‑Quality Lessons?—Profiles of Instructional Quality and the Use of Digital Tools in Biology and Mathematics Lessons. International Journal of Science and Mathematics Education. https://doi.org/10.1007/s10763-024-10510-1
Bannert, M., Arvaneh, B., & Reith, S. (2021). ISDIMU – Ein Instrument zur Erfassung des selbstregulierten Lernens mit digitalen Medien im Unterricht. Unveröffentlichtes Instrument. TUM School of Social Sciences and Technology, Technische Universität München.
Arvaneh, B., Bannert, M., & Reith, S. (2020). Wahrgenommener Einsatz digitaler Medien im Unterricht aus Sicht der Schüler*innen. Unveröffentlichtes Instrument. TUM School of Social Sciences and Technology, Technische Universität München.
Arvaneh, B., (2017). A Comparative Study of Students with Turkish Background in Germany and Turkish Students in Turkey. Unpublizierte Masterarbeit. Technische Universität München, Deutschland.